Merhaba,
Arkadaşlar nopcommerce'i önerir misiniz. asp.net platformunda kodlanmış bir sistem. Referanslarına baktığımda oldukça popüler markalar kendi e-ticaret çözümlerini bununla sağlıyorlar
Piyasadaki durumu ve Türkiyede destek verebilecek kişi sayısı fazla mıdır
nopcommerce hakkında düşünceleriniz
6
●1.153
- 02-03-2015, 03:51:47Üyeliği durdurulduMerhaba, negatif yönleri ile pozitif yönlerini anlatır mısınız. Bizde buna karşılık açık kaynak kod eticaret sistemlerinde hangisinin doğru tercih olduğunu anlayabilelim. Mesela asp.net şundan dolayı tercih edilmeli, php bundan dolayı tercih edilmemeli diyerek.cano534 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2015, 04:04:28Vallahi açık söylemek gerekirse sistemleri çok güzel, emek harcanarak yapılmış olduğu belli. Yani sistemleri ne kadar güzel olsada eklentileri bana pahalı gibi geldi, bir tek eklenti değil temaları da aynı şekilde.
- 03-03-2015, 01:31:55Üyeliği durdurulduMerhaba,
Sizin söylediğiniz script üzerinden yürüyeceğim.
phpye göre daha sağlıklı ve kararlıdır (bana göre)
phpye göre daha karışık kod yapısına sahiptir. (buda bunu daha özel yapıyor)
illaki tema satın alın veya modül satın alın demiyorum. emin olun her ne script olursa olsun tema ve modül yapılabilir. (tüm scriptlerde tek bir çalışma mantığı var örnek, kargo modulu tüm scriptlerde aynı kargo modülür gereken tek şey bunları gerekli dosyalara eklemektir. (burdan yola çıkabilirsiniz) )
daha güvenlidir en önemlisi bir php diliyle yazılmış bir opencart veya magento değil çok bu scriptli siteleri hacklemek çocuk oyuncağının biraz üstündedir.
üstün körü ve dostça açıklama yaptım umarım faydası olur her hangi birşey olduğunda öm'den yazabilirsiniz. sevgilerimle