Konu
nopcommerce hakkında düşünceleriniz
28-02-2015, 11:03:55
#3
Stalkerr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Evet çok pahalı ve genelde php tabanlı sistemler kullanılıyor piyasada. Bu yüzden asp.net olması bir avantaj sağlıyor mu sizce