Vallahi açık söylemek gerekirse sistemleri çok güzel, emek harcanarak yapılmış olduğu belli. Yani sistemleri ne kadar güzel olsada eklentileri bana pahalı gibi geldi, bir tek eklenti değil temaları da aynı şekilde.