Selam, arkadaşın sorusuna direk ve net cevap vereceğim seo konusunda iyi değiller.
Shopphp kullandığım zamanlarda sitemde 1500 civarı ürün mevcuttu fakat google tarafından hiç bir artı ile karşılaşmadım. Şu anda magento kullanıyorum ürün girişlerini yeni yeni yapıyorum daha şimdiden iyi sonuçlar almaya başladım. Bırakmak için asıl sebebim ise bugün themeforestan bir tema alıyorsun 100 dolar telefon tablet hepsi içinde
shopphp çalışmak 900 tl ben bide shopphpden özel tasarım aldım artı 300 tl verdim üzerine tablet ve mobil için 300 tl daha istedi ulan dedim çat pat ingilizce ile ben bu işi çözerim nitekim çözdüm de he pişman olduğun nokta var mı derseniz magento sanal pos modülü için ayrıca 300 dolar veriyorsunuz o biraz acıtıyo fakat hem kullanışlılık hemde seo için magento harika bir seçim biraz araştırarak ve biraz ingilizce ile rahatlıkla çözebilisiniz. Başarılar bol şans..
shopphp.net görüşleriniz ?
21
●13.205
- 13-01-2015, 18:25:55
- 14-01-2015, 05:19:50Üyeliği durdurulduŞu seo için en iyi diye tabir ettiğiniz eticaret sistemlerini bir türlü anlayamadım. En iyisi varsa kanıtlayın bizde bilelim. Ona göre kullanalım şu açık kaynak kodları vb. Durduk yere 1500 ürün girince google da ilk sıralarda çıkmak mı dır seo? Yoksa google ın isteklerini yerine getirmek midir? Konu açmışsınız komple 1000$ magento site diye içerisinde seo ile alakalı yapacağınız bir kalem cümle yok. Hosting, SSL falan ha birde 300$ lık sanal pos bunu da anlamadım. Shopphp 300$ a sanal poslar dahil sistem satıyor. Ben shopphp kullanmıyorum ama her sitenin belirli bir çaba ile seo konusundada güzel yerlere geleceğine eminim. Nedir yani sen opencartsın sen magentosun sen tsoftsun mu diyecek google. Ben müşterilerime opencart kuruyorum ve kelimesinde 1. sayfa 10. sıra olanı da var 4-5 olanı da var. Maximum kurduğum fiyatlarda 500 TL civarını geçmiyor. Oda tasarım hariç tabiki. Seo konusu ayrıdır. Süreklilik ve zaman ister. Geri kalan uygun maliyete sonuç almaktır. Birkaç satır kod bilmiyorsan, kargo ve ödeme metodu ayarı yapamıyorsan, hele çat pat ingilizce ile çözerim diyorsan bu işe kendi başına girmeyecek, destek alacak, azcıkta keseyi açacaksın. Yazılım firmaları isteklerini karşılıyorsa, 300-500 tl fazla verip bu işlerle uğraşmayacaksın. Seo konusunda sadece site içi seo su iyi olan firmalar vardır. Geri kalan seo ek bütçe ile yapılır. Kimseyi kırmak istemedim. Eleştirimi ve düşüncelerimi açıkladım. Kolay gelsin.Yurtdisindanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2015, 19:34:57Merhaba, Ben profesyonel olarak e ticaret kurulumu ya da farklı bir geliştirme alanı ile uğraşmıyorum. Orda açtığım konuda da açıkça tüm gereçlerin nerden temin edildiğini belirttim. Gerçekten isteyen herkes kolayca erişebilir. Kendi yaşadıklarımdan yola çıkarak magentoyu tavsiye ediyorum. Bir kaç satır kod bilmiyorum, kargo ve ödeme metodu ayarı yapamıyorum. hele çat pat ingilizceyi turistlerle konuşacak kadar biliyorum çok iyi anlarım ama konuşamam. Kendi başıma bu işe girdim destek almadım, keseyi de açmadım. Garip garip ücretlerle insanlara kurulan siteler ve sonra esnafın anlattığı ya bi ara bi çocuk vardı geldi bi şeyler yaptı sonra öyle kaldı, tarzı söylemlerine çok şahit oldum. Sonuç olarak arkadaş site sahibi olmak isteyenlerin elin ipiyle kuyuya inmek yerine bu işi gerçekten öğrenmesini arzu ediyorum. Bir gün olurda bir şirketin olursa kiran mal sahibin, bina yöneticin muhasebecin komşun çevre ve temizlik vergin, stopajın vb. onlarca kalem giderini tek tek öğrenip paşa paşa ilgilenmen gerektiğini anlayacaksın. İnsanların somut ofis ve mağazaları için yaptıkları çabayı online mağazaları içinde yapmaları gerektiğine inanıyorum. Gerçekler o bilgisayar ekranındaki bir kaç satır koddan ibaret değil. Yine tekrarlıyorum. Herkes öğrenmeli bir internet sitesi kurmayı.. Saygılarımla. Kolay gelsin...
- 29-03-2015, 01:24:15Kurulum tamamlandı. Geçtiğimiz ay müşteri satışlarına başladı. Açık kaynak kodlu olması, detaylı özellikler, pratik kullanımı ve fiyatı diğer yerli e-ticaret yazılımlarına göre Shop Php'yi bir adım öne çıkarıyor. Sevan bey sağolsun mesai saatleri içinde her türlü soruna hızlıca çözüm buluyor. Gayet memnunum. Tavsiye ederim.
- 09-12-2015, 15:34:00Arkadaşlar seval bey harika bir insan sitede istediğim gibi oynuyorum takıldığım yerde arıyorum her türlü yardımcı oluyor. Seo işlemini konusunda 4,0 versiyonu alırsanız seosu kuvvetli etiketleme sistemi rich snippet dahi var. Ben kullanıyorum ve seval beyin ilgisi ve alakası için her daim öneriyorum. Çünkü karşımda bir muhattap var. Şu şekilde diyeyim çinden mal getirdiniz biz getiriyoruz. Adam ingilizce bilmiyor. o yüzden 300, 500 ü aramayın.
- 11-12-2015, 20:56:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.merhabalar;
konu biraz eski fakat forumda gezerken rastladım,öncelikle magento ile shopphp yazılımının birbiriyle kıyaslanması bile başlı başına bir hata olmuş
nokia ve iphone kıyaslamasına benzemiş tabiri caizse
shopphp nin alt yapısı ve tasarımı opencarttan esinlenerek yapılmış yani bir nevi opencart'ın tamamen türkçe hali diyebiliriz
magento ise tartışmasız olarak dünyanın en iyi,kaliteli ve en gelişmiş e ticaret yazılımıdır.
magento script kullanmayanlar eminim beni yanlış anlayacaktır fakat penti,nike,flo ayakkabı,adidas,coca cola, vs gibi dünya çapında tanınmış şirketler magento script kullanıyor
dünyanın en önde gelen hatrı sayılır şirketlerinden ebay'da magento'nun şirketidir ve ebay bir magento script kullanır
bu şirketler yanılıyor olabilirmi sizce? - 27-10-2016, 12:05:29Üyeliği durdurulduMagentodestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok güzel açıklamışsın üstad, yapılan yorumlarda herkes iyi demiş. Magento hiç kullanmadım, opencart ile çok güzel işler yaptım ama alt yapısı çok sorun çıkarıyor. Anlamsız sorunlar bunlar, keyfe keder
içip içip dertlenmiş sanki.. neyse uzun lafın kısası magento yu ıstıyorum çünkü alt yapısı iyi gibi incelediğim kadarıyla. shopphp de şua avantajı var tek tek eklentı vs. uğraşmıyorsun. yani magento vs. seo da iyidir bu konuda şüphem yok ama seo konusu birazda kullanıcının yapacağı iş,, diğer scriptlerin eklentisi, giden zaman ve harcanan para mı? yoksa shopphp alıp ipin ucunu bir kişiye vermek mı mantıklı
bu soruya bir çözüm bulamadım?
tarafsız olarak tavsiye vereceklere şimdiden teşekkür ederim. - 28-10-2016, 08:10:31Aynı sorulara bende cevap bekliyorum shopphp ve magento arasında kararsız kaldımAytacErgul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
içip içip dertlenmiş sanki.. neyse uzun lafın kısası magento yu ıstıyorum çünkü alt yapısı iyi gibi incelediğim kadarıyla. shopphp de şua avantajı var tek tek eklentı vs. uğraşmıyorsun. yani magento vs. seo da iyidir bu konuda şüphem yok ama seo konusu birazda kullanıcının yapacağı iş,, diğer scriptlerin eklentisi, giden zaman ve harcanan para mı? yoksa shopphp alıp ipin ucunu bir kişiye vermek mı mantıklı