çok güzel açıklamışsın üstad, yapılan yorumlarda herkes iyi demiş. Magento hiç kullanmadım, opencart ile çok güzel işler yaptım ama alt yapısı çok sorun çıkarıyor. Anlamsız sorunlar bunlar, keyfe keder

içip içip dertlenmiş sanki.. neyse uzun lafın kısası magento yu ıstıyorum çünkü alt yapısı iyi gibi incelediğim kadarıyla. shopphp de şua avantajı var tek tek eklentı vs. uğraşmıyorsun. yani magento vs. seo da iyidir bu konuda şüphem yok ama seo konusu birazda kullanıcının yapacağı iş,, diğer scriptlerin eklentisi, giden zaman ve harcanan para mı? yoksa shopphp alıp ipin ucunu bir kişiye vermek mı mantıklı
bu soruya bir çözüm bulamadım?
tarafsız olarak tavsiye vereceklere şimdiden teşekkür ederim.
Aynı sorulara bende cevap bekliyorum shopphp ve magento arasında kararsız kaldım