Merhaba, Ben profesyonel olarak e ticaret kurulumu ya da farklı bir geliştirme alanı ile uğraşmıyorum. Orda açtığım konuda da açıkça tüm gereçlerin nerden temin edildiğini belirttim. Gerçekten isteyen herkes kolayca erişebilir. Kendi yaşadıklarımdan yola çıkarak magentoyu tavsiye ediyorum. Bir kaç satır kod bilmiyorum, kargo ve ödeme metodu ayarı yapamıyorum. hele çat pat ingilizceyi turistlerle konuşacak kadar biliyorum çok iyi anlarım ama konuşamam. Kendi başıma bu işe girdim destek almadım, keseyi de açmadım. Garip garip ücretlerle insanlara kurulan siteler ve sonra esnafın anlattığı ya bi ara bi çocuk vardı geldi bi şeyler yaptı sonra öyle kaldı, tarzı söylemlerine çok şahit oldum. Sonuç olarak arkadaş site sahibi olmak isteyenlerin elin ipiyle kuyuya inmek yerine bu işi gerçekten öğrenmesini arzu ediyorum. Bir gün olurda bir şirketin olursa kiran mal sahibin, bina yöneticin muhasebecin komşun çevre ve temizlik vergin, stopajın vb. onlarca kalem giderini tek tek öğrenip paşa paşa ilgilenmen gerektiğini anlayacaksın. İnsanların somut ofis ve mağazaları için yaptıkları çabayı online mağazaları içinde yapmaları gerektiğine inanıyorum. Gerçekler o bilgisayar ekranındaki bir kaç satır koddan ibaret değil. Yine tekrarlıyorum. Herkes öğrenmeli bir internet sitesi kurmayı.. Saygılarımla. Kolay gelsin...