Alıntı
Şu vakite kadar kimseyle kötü olmadım bu forumda. Kimseylede kötü olmak gibi bir derdimde yok.
Benim kurduğum bir mantık değil o anlattığım. Şuanda MSN'de online yaklaşık 15 kişinin görüşü bu.
Ancak benim yazdığım ilk mesajdan sonra ;
Alıntı
Herneyse uzatmanın gereği yok , saygılar.

Bu mantık size yanlış gelebilir , saygı duyarım.
