benim yazdıgım ters tepkiyse senin yazdıgın icin ne demeli
TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse mantık olmadıktan sonra boşuna çene yoruyoruz , bunu düşünemeyen birisiyle polemiğe bile girmeyeceğim.
Saygılar.
bu lafi soylersen tabii ki normal bisekilde yazmam altına, merak etme bende polemigi kirici olmayi sevmem kirilmadigim surece, saygılar...