Alıntı
bir insana laf soylerken once kim oldugunu ne dedigini anlayarak bilerek konusun, kirici olma ki daha kotu kirilmayasin TheWebmaster...
Beni tehtitmi ediyorsun deepkarizma ?
Şu vakite kadar kimseyle kötü olmadım bu forumda. Kimseylede kötü olmak gibi bir derdimde yok.
Benim kurduğum bir mantık değil o anlattığım. Şuanda MSN'de online yaklaşık 15 kişinin görüşü bu.
Ancak benim yazdığım ilk mesajdan sonra ;
Alıntı
ne alaka dustukten sonrada gecmis kalir prde backlinkler live ise
Bu şekilde ters bir tepki hiç almamıştım.
Herneyse uzatmanın gereği yok , saygılar.
Bu mantık size yanlış gelebilir , saygı duyarım.