Alıntı
bir insana laf soylerken once kim oldugunu ne dedigini anlayarak bilerek konusun, kirici olma ki daha kotu kirilmayasin TheWebmaster...
Beni tehtitmi ediyorsun deepkarizma ?

Şu vakite kadar kimseyle kötü olmadım bu forumda. Kimseylede kötü olmak gibi bir derdimde yok.

Benim kurduğum bir mantık değil o anlattığım. Şuanda MSN'de online yaklaşık 15 kişinin görüşü bu.

Ancak benim yazdığım ilk mesajdan sonra ;

Alıntı
ne alaka dustukten sonrada gecmis kalir prde backlinkler live ise
Bu şekilde ters bir tepki hiç almamıştım.

Herneyse uzatmanın gereği yok , saygılar.

Bu mantık size yanlış gelebilir , saygı duyarım.