Kanun yılda 5 adet ve aralarında 2 ay olması gerekir der ancak bu nedenden gümrüğe giren ürünüm olmadı. Ben aralarında en az 1 ay olacak şekilde sipariş veriyorum genellikle. Bu aralar biraz bozdum, cumartesi günü gelen ayakkabılarım
Kanun yılda 5 adet ve aralarında 2 ay olması gerekir der ancak bu nedenden gümrüğe giren ürünüm olmadı. Ben aralarında en az 1 ay olacak şekilde sipariş veriyorum genellikle. Bu aralar biraz bozdum, cumartesi günü gelen ayakkabılarım
Arkadaşlar bu mesajı ileride bu durumla karşılaşabilecek arkadaşlar için yazıyorum. Amazondan bir ürün aldım ve ürün kargoya verildi. Firmanın adı i-parcel.com . Bu firma ürünü aldıktan sonra size bir mail atıyor ve yılda 5 kere gümrüksüz alışveriş yapabileceğinizi hatırlatıyor. Bu nedenle bir link ile T.C. kinlik numarasınızı istiyor. Oraya T.C. nonuzu yazmazsanız 15 gün içinde sipariş iptal olur. Korkmadan bu bilgileri firmaya verin. Başıma geldi araştırdım, sizinde bilginize sunarım.
Tc kimlik numaramı yazdıktan sonra sayfa mesajı thank you yazdı daha sonra birşey yapmaya gerek varmı ?