• 23-03-2014, 20:49:39
    #19
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 kereden sonrası gümrüğe mi giriyor?
    Kanun yılda 5 adet ve aralarında 2 ay olması gerekir der ancak bu nedenden gümrüğe giren ürünüm olmadı. Ben aralarında en az 1 ay olacak şekilde sipariş veriyorum genellikle. Bu aralar biraz bozdum, cumartesi günü gelen ayakkabılarım

  • 23-03-2014, 23:04:07
    #20
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanun yılda 5 adet ve aralarında 2 ay olması gerekir der ancak bu nedenden gümrüğe giren ürünüm olmadı. Ben aralarında en az 1 ay olacak şekilde sipariş veriyorum genellikle. Bu aralar biraz bozdum, cumartesi günü gelen ayakkabılarım

    lacoste ları nerden ve kaça aldın hocam güzelmiş
  • 24-03-2014, 00:42:42
    #21
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lacoste ları nerden ve kaça aldın hocam güzelmiş
    shoemetro.com dan aldım. Kargo dahil toplam da 100 dolara geldi 2 ayakkabı.
  • 24-03-2014, 07:18:22
    #22
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    shoemetro.com dan aldım. Kargo dahil toplam da 100 dolara geldi 2 ayakkabı.
    Gümrük ödediniz mi?
  • 24-03-2014, 10:10:39
    #23
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gümrük ödediniz mi?
    Hayır gümrük ödemedim, yasal sınırın altında zaten. sadece 3 Lira PTT aldı.
  • 26-03-2014, 17:48:40
    #24
    Shoemetro.com dan yeni siparişimi geçtim.



    Kargo dahil 38.38 dolar a geldi.

  • 21-04-2014, 18:07:55
    #25
    Bebeğim geldi

  • 07-10-2014, 12:49:27
    #26
    [/COLOR]
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu mesajı ileride bu durumla karşılaşabilecek arkadaşlar için yazıyorum. Amazondan bir ürün aldım ve ürün kargoya verildi. Firmanın adı i-parcel.com . Bu firma ürünü aldıktan sonra size bir mail atıyor ve yılda 5 kere gümrüksüz alışveriş yapabileceğinizi hatırlatıyor. Bu nedenle bir link ile T.C. kinlik numarasınızı istiyor. Oraya T.C. nonuzu yazmazsanız 15 gün içinde sipariş iptal olur. Korkmadan bu bilgileri firmaya verin. Başıma geldi araştırdım, sizinde bilginize sunarım.

    Tc kimlik numaramı yazdıktan sonra sayfa mesajı thank you yazdı daha sonra birşey yapmaya gerek varmı ?
  • 11-10-2014, 10:50:48
    #27
    EnemyHunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/COLOR]


    Tc kimlik numaramı yazdıktan sonra sayfa mesajı thank you yazdı daha sonra birşey yapmaya gerek varmı ?
    Gec oldu ama yine de yazayim. Hayir bu noktadan sonra sadeCe kargonu bekleyeceksin.