Konu
Amazon için bilgilendirme ( i-parcel )
24-03-2014, 10:10:39
#23
duskorc
Broon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gümrük ödediniz mi?
Hayır gümrük ödemedim, yasal sınırın altında zaten. sadece 3 Lira PTT aldı.