• 14-09-2010, 01:09:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Her sektöre ayak bastığım gibi bu sektörede ayak basalım dedim. İzninizle birkaç sorum olacak.

    1- Birkaç açık arttırmaya katıldım. 100$ 'ın altında 3 üründe şuanda bende (tabii sonuç ne olacak bir süre sonra göreceğim, henüz açık arttırma bitmedi) 220$'a yakın tutuyor toplam. Bu ürünler ayrı ayrı kişilerden ve Çin'den gelecek, gümrükte bir sorun ile karşılaşır mıyım?
    2- shenzhen (Çin) den gelecek olan ürün kargoya verildikten kaç gün sonra elime geçer (ortalama).
    3- Çin'de ucuz (güvenceli, sorun çıkarmayan) diğer siteler hangileri. Birkaç tane forumda gördüm belki başka sitelerde vardır, denemek istiyorum.
    4- Arasıra ebay üzerinden yapacağım alışverişlerde dayanışma ve yardımlaşmak için msn üzerinden yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa belirtirlerse sevinirim.
  • 14-09-2010, 01:11:50
    #2
    Alıntı
    2- shenzhen (Çin) den gelecek olan ürün kargoya verildikten kaç gün sonra elime geçer (ortalama).
    Ben ortalama 30 Usd civarında 2-3 ürün aldım 15-20 gün içerisinde geliyor
  • 14-09-2010, 01:13:21
    #3
    en fazla 16 gün bekledim ebaydan yaptıgım alışverişlerde ayrı satılcılar ve ayrı ürünlerde sorun yaşıycagını sanmam
  • 14-09-2010, 01:16:05
    #4
    1- Hayır bir sorun olmaz
    2- 17 gün
    3- http://www.globalmarket.com/
    http://www.tomtop.com/
    http://www.chinavasion.com/
    http://www.dealextreme.com/
    4- pm gönderdim
  • 14-09-2010, 01:16:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    son alışverişim bir microfon du 2 hafta sonunda geldi.
  • 14-09-2010, 01:37:00
    #6
    İlginiz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar. Hayırlı alışverişler.
  • 14-09-2010, 20:56:54
    #7
    dealextreme güzel bir site dün gece aldım bir ürün tavsiye ederim ayrıca google da dealextreme diye aratınca adwords reklamı vermiş rakip sitesi focalprice.com diye buda güzel gözüküyor ama denemedim daha
  • 18-09-2010, 19:28:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    peki çin sitelerinde satış yapabileceğimiz siteler varmı ? örneğin anahtarlık vs vs gibi ne bilim türkiyeden gönderebileceğimiz ?
  • 18-09-2010, 19:47:42
    #9
    Gümrükten geçme işlemi falan nasıl oluyor?