Merhaba arkadaşlar,
Her sektöre ayak bastığım gibi bu sektörede ayak basalım dedim.

İzninizle birkaç sorum olacak.
1- Birkaç açık arttırmaya katıldım. 100$ 'ın altında 3 üründe şuanda bende (tabii sonuç ne olacak bir süre sonra göreceğim, henüz açık arttırma bitmedi) 220$'a yakın tutuyor toplam. Bu ürünler ayrı ayrı kişilerden ve Çin'den gelecek, gümrükte bir sorun ile karşılaşır mıyım?
2- shenzhen (Çin) den gelecek olan ürün kargoya verildikten kaç gün sonra elime geçer (ortalama).
3- Çin'de ucuz (güvenceli, sorun çıkarmayan) diğer siteler hangileri. Birkaç tane forumda gördüm belki başka sitelerde vardır, denemek istiyorum.
4- Arasıra ebay üzerinden yapacağım alışverişlerde dayanışma ve yardımlaşmak için msn üzerinden yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa belirtirlerse sevinirim.