• 06-08-2010, 21:24:32
    #28
    optech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunları almıştım bende

    https://www.r10.net/1061065293-post220.html

    https://www.r10.net/1060876757-post89.html

    https://www.r10.net/1060781627-post62.html

    Kendimce alacak bişey kalmadı gerisi benim için aceyip fuzili ve gereksiz ürünler
    aldığınız Sandisk ve Ses kartı olan ürünlerin sitedeki linklerini alabilirmiyim ?

    bende almak istiyorum teşekkürler.
  • 07-08-2010, 20:42:35
    #29
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22475
    ses kartı bende .alışmadı. alıp da kullanan var mı?
  • 12-08-2010, 22:14:26
    #30
    beyler bu dediğiniz siteden 20$lık bikaç ürün aldım. sepete vs ekledim. paypalla ödemeyi bile yaptım.
    böyle kodlar verdi;
    Alıntı
    Receipt #: 67852454T02341413
    DX Order #: 07111W8G
    ama ürünümü takip edeceğim bir sayfa göremiyorum. yada ödemesini yaptığım ürünü alabilcekmiyim. yardımcı olurmusunuz?
  • 13-08-2010, 00:59:21
    #31
    belli bir tutar üzerine sadece takip nosu veriyor. geri kalanlarda 17 gün paşa paşa bekliyorsun. türkiye sınırları içerisinde ptt kargo yapıyo taşımayı. evine kadar getiriyor...
  • 13-08-2010, 16:32:29
    #32
    Bianconero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmaz Hocam.. Dealden Birçok Tel Aldım ve Forumda Bir Arkadaş da Getirtti. Ancak Bazı Satıcı Arkadaşlar -Rep Yağumuruna Tuttu Susması için..
    aldiginiz telefonlarin kayit olaylarini nasil yapiyorsunuz?

    pm atar misiniz?
  • 23-08-2010, 16:05:35
    #33
    Benim de siparişlerim kaç gün diyende çıkmış yola. Bakalım nasıl gelecek (:
  • 23-08-2010, 18:18:19
    #34
    MaLpP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32697

    Ben şundan toplamda 3 tane aldım fiyatı 30 TL.Hepsiburadada 99TL oyuncakcılarda 60TL.Tavsiye ederim kaliteli.Gerçe ben uçurmaktan pek anlamadığımdan 3üde pert oldu ama o okadar önemli değil )
    Hepsiburada.com dakinde gyro var o yüzden pahalı
  • 23-08-2010, 18:25:35
    #35
    bazı şeyler pahalı belli olmuyor araştırın bende bir kaç ürün çektim ilginç olanlardan 1 hafta içinde gelen oldu 1 ay süren oldu ama geldi
    bi ürün yanlış geldi mail atıp durumu bildirdim istediğim ürünü gönderdiler onuda hediyemiz olsun deyip jest yaptılar geri istemediler
  • 31-08-2010, 17:00:02
    #36
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaşlar bu dealextreme'den aldığımız ürünler kaç günde evimizde oluyor?