Bianconero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olmaz Hocam.. Dealden Birçok Tel Aldım ve Forumda Bir Arkadaş da Getirtti. Ancak Bazı Satıcı Arkadaşlar -Rep Yağumuruna Tuttu Susması için..
aldiginiz telefonlarin kayit olaylarini nasil yapiyorsunuz?

pm atar misiniz?