• 02-01-2011, 15:19:37
    #46
    Arkadaşlar diyelim ürünümüz gümrüğe takıldı evimize kağıt geldi biz bu ürünü almassak ve vergisini de ödemessek zorla mı ödetirler bize yoksa tekrar çine gönderirler mi?
  • 02-01-2011, 18:20:35
    #47
    yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34674
    için bilgi istiyorum. siparişi verdikten sonra başka bir yere para ödeyecek miyim? kargo falan adanaya kaça gelir
    2.92 dolar dışında bir ücret ödemezsin
  • 02-01-2011, 18:21:18
    #48
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar diyelim ürünümüz gümrüğe takıldı evimize kağıt geldi biz bu ürünü almassak ve vergisini de ödemessek zorla mı ödetirler bize yoksa tekrar çine gönderirler mi?
    bildiğim kadarıyla o ürün millileşir devlet onu kendisi satar... Olan ödediğin paraya olur...
  • 08-01-2011, 23:37:33
    #49
    9 dolarlık bir alışveriş yaptım. Alışveriş kodu da almadım. Bir sıkıntı olur mu? Ürünlerim nerede, ne durumda göremiyorum da.

    Ayrıca bir çakmak ve ses çoğaltıcı kablo aldım. Gümrükte takılır mı?
  • 08-01-2011, 23:48:21
    #50
    Üyeliği durduruldu
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 dolarlık bir alışveriş yaptım. Alışveriş kodu da almadım. Bir sıkıntı olur mu? Ürünlerim nerede, ne durumda göremiyorum da.

    Ayrıca bir çakmak ve ses çoğaltıcı kablo aldım. Gümrükte takılır mı?
    9 dolarlık mal gümrüğe takılmaz.
    max 1 ay içinde elinde olur mal.
  • 04-10-2012, 12:48:10
    #51
    arkadaşlar tecrübeli biri olarak size bi kaç önerim olacak şimdi alacağınız ürünün fiyatının hiç bir önemi yok göndericiyle irtibata geçin kargoyu gift olarak hazırlasın ve bir kaç kargo halinde hazırlasın bu şekilde kargonuz gelir
  • 18-10-2012, 20:42:26
    #52
    alimnts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar tecrübeli biri olarak size bi kaç önerim olacak şimdi alacağınız ürünün fiyatının hiç bir önemi yok göndericiyle irtibata geçin kargoyu gift olarak hazırlasın ve bir kaç kargo halinde hazırlasın bu şekilde kargonuz gelir
    iphone getirsene o zaman öyle.
  • 09-11-2012, 01:57:11
    #53
    alimnts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar tecrübeli biri olarak size bi kaç önerim olacak şimdi alacağınız ürünün fiyatının hiç bir önemi yok göndericiyle irtibata geçin kargoyu gift olarak hazırlasın ve bir kaç kargo halinde hazırlasın bu şekilde kargonuz gelir
    Malesef o eskidendi hocam gümrük iyi kontrol ediyor gift etiketi olsada
  • 07-12-2012, 15:24:30
    #54
    31.11.2012 de sipariş verdim daha halen gelecek ufak bişi necklace white golden sadece deneme amaçlı..

    Daha öncesinden 3.5 tl ye mi ne 3D gözlük getirmiştim. Kargo felan yoktu... İyi bir site yani ama elektronik kısmı cidden sıkıntılı :S daha test etmeediim...