• 24-12-2009, 13:18:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar daha önce bir çok kez alışveriş yaptım ebaydan fakat bu sefer 2000 $ bir ürün alıcam ürün Türkiyeye gelmesine gelir ama gümrükte takılır kesin Bunun için önerileriniz veya görüşlerinizi bekliyorum.Takılmaması için tecrübeli olan kişiler veya daha önce yüksek fiyatlarda alışveriş yapmış olan kişilerden cevap bekliyorum .
  • 24-12-2009, 22:11:10
    #2
    size hediye olarak yollarlarsa sorun yok eğer normal olarak gelirse etiketli yani burda satış vs %20 vergi vermen gerek
  • 25-12-2009, 17:29:32
    #3
    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar daha önce bir çok kez alışveriş yaptım ebaydan fakat bu sefer 2000 $ bir ürün alıcam ürün Türkiyeye gelmesine gelir ama gümrükte takılır kesin Bunun için önerileriniz veya görüşlerinizi bekliyorum.Takılmaması için tecrübeli olan kişiler veya daha önce yüksek fiyatlarda alışveriş yapmış olan kişilerden cevap bekliyorum .
    takılmazsa, gelir. ama takılırsa (yüksek ihtimal takılacak, bu tür ürünleri genelde anlıyorlar gümrükte) hediye olarak işaretli olması önemsiz, yüzde 20 vergi ödersiniz.
  • 25-12-2009, 17:41:16
    #4
    takılma ihtimli çok yüksek, sizi uğraştırır gelsede.
  • 26-12-2009, 12:17:34
    #5
    d4hi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takılma ihtimli çok yüksek, sizi uğraştırır gelsede.
    ürün zaten ufak acaba gümrükteki kişiler bilirmi bunun 2000 $ olduğunu içini açıp bakarlarmı işte orası biraz sorun
  • 30-12-2009, 12:46:41
    #6
    hocam büyük risk takılırsa yüzde 20 ve ekstra vergiler ödeyebilirsin.takılmaması içinse kutunun küçük olması üzerine düşük bedel ve gift yazdırmalısın.bence önce git vergisini hesapla hala kurtarıyorsa burdaki fiyatına göre al.
  • 30-12-2009, 12:54:22
    #7
    Evet en yüksek bedeli hesap edip riske girmek lazım. Sonra mahvolur 2000dolarcık
  • 05-03-2010, 20:18:07
    #8
    aldıysanız geldimi acaba bu ürün. bu gümrük olayı acayip bişi ya. bişi geçiyo başka bişi geçmiyor
  • 07-06-2010, 12:09:49
    #9
    peki gümrüğe takılırsa vergiyi kime ödüyoruz bunu bilen varmı