• 07-06-2010, 15:37:44
    #10
    cilginmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki gümrüğe takılırsa vergiyi kime ödüyoruz bunu bilen varmı
    Bankalara ödeniyor sanırım.
  • 07-06-2010, 15:40:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ürünü lockerz deki gibi gift olarak gönderiyorlarsa para almazlar diye biliyorum
  • 07-06-2010, 15:42:42
    #12
    150 euro üstü her ürün için gümrükte sorun olur, gift bile yazsa farketmez...
    2000 dolarlık ürün büyük ihtimal ile elektronik üründür, kesinlikle takılır bence..
    Lockerz içinde gecerlidir bu.
  • 07-06-2010, 16:51:06
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cilginmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki gümrüğe takılırsa vergiyi kime ödüyoruz bunu bilen varmı
    kargocuya ödüyorsun bildigim kadarıyla
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 euro üstü her ürün için gümrükte sorun olur, gift bile yazsa farketmez...
    2000 dolarlık ürün büyük ihtimal ile elektronik üründür, kesinlikle takılır bence..
    Lockerz içinde gecerlidir bu.
    yok kardeş takılmıyor ben getirmedim ama iyibey 'den birisi getirmiş bence getirmesi çok doğal çünkü adam üzerine makınanın kaç $ oldugunu yazmaz ise hiç bir sorun yok zaten makınaın kutusu o kadar da büyük değil