• 28-08-2024, 17:17:44
    #10
    firmanın sahibi yada yetkilisi forumda zaten. konusu : https://www.r10.net/dropshipping/403...onderelim.html
  • 28-08-2024, 17:36:14
    #11
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firmanın sahibi yada yetkilisi forumda zaten. konusu : https://www.r10.net/dropshipping/403...onderelim.html
    Yetkilisi ile çok konuştum bana müşterisi lazım, bayisi lazım. Teşekkürler.
  • 28-08-2024, 18:04:25
    #12
    landcopper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yetkilisi ile çok konuştum bana müşterisi lazım, bayisi lazım. Teşekkürler.
    konuda ilk kez duydum diyen arkadaşlar vardı,daha çok onlar için eklemiştim aslında hocam.kendilerinden ben de bayilik aldım ama sizinki gibi yeni,malasef bildirecek iyi/kötü bi yorumum yok henüz.
  • 28-08-2024, 18:20:39
    #13
    landcopper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PPSpy ve aliexpress eklentileri gibi yazılımları zaten kullanıyorum. Haklısınız aslında 1688 bu iş için iyi olabilir.
    1688'i de Alibaba'ya çevirmeye çalışıyorlar. Fabrika ile konuştuğunuzdan emin olun.

    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eklentiyi merak ettim .
    Aklınıza gelirse paylaşır mısınız

    Üretmek yerine al sat öneririm
    Türkiye pazarında olmadığım için, al-sat çok başlangıç seviye kalıyor. Al-sat'ı yurt dışında sektöre giriş olarak kullanıp, bir süre sonra ürünün uzmanı olup, daha iyisini üretmek, her zaman daha iyi sonuç veriyor. Kar marjını da iki katına çıkarabiliyorsunuz. Sürekli stok yapabilirsiniz. Ürüne yön verebilirsiniz. Markayı değerlendirip, fiyatlandırmasını daha yukarıya çekebilirsiniz. Özellikle bulunduğunuz ülkede çok büyük bir pazar varsa, ya da kısıtlı ve markaların çekildiği bir pazar varsa. Birinde fırsatlar denizindesiniz, diğerinde stresi fırsata çevirirsiniz.
  • 28-08-2024, 18:47:38
    #14
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1688'i de Alibaba'ya çevirmeye çalışıyorlar. Fabrika ile konuştuğunuzdan emin olun.



    Türkiye pazarında olmadığım için, al-sat çok başlangıç seviye kalıyor. Al-sat'ı yurt dışında sektöre giriş olarak kullanıp, bir süre sonra ürünün uzmanı olup, daha iyisini üretmek, her zaman daha iyi sonuç veriyor. Kar marjını da iki katına çıkarabiliyorsunuz. Sürekli stok yapabilirsiniz. Ürüne yön verebilirsiniz. Markayı değerlendirip, fiyatlandırmasını daha yukarıya çekebilirsiniz. Özellikle bulunduğunuz ülkede çok büyük bir pazar varsa, ya da kısıtlı ve markaların çekildiği bir pazar varsa. Birinde fırsatlar denizindesiniz, diğerinde stresi fırsata çevirirsiniz.
    Hocam Fabrika derken Faprika.com mu?
  • 28-08-2024, 19:54:32
    #15
    FHO
    E-Commerce & Dropshipping
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1688'i de Alibaba'ya çevirmeye çalışıyorlar. Fabrika ile konuştuğunuzdan emin olun.



    Türkiye pazarında olmadığım için, al-sat çok başlangıç seviye kalıyor. Al-sat'ı yurt dışında sektöre giriş olarak kullanıp, bir süre sonra ürünün uzmanı olup, daha iyisini üretmek, her zaman daha iyi sonuç veriyor. Kar marjını da iki katına çıkarabiliyorsunuz. Sürekli stok yapabilirsiniz. Ürüne yön verebilirsiniz. Markayı değerlendirip, fiyatlandırmasını daha yukarıya çekebilirsiniz. Özellikle bulunduğunuz ülkede çok büyük bir pazar varsa, ya da kısıtlı ve markaların çekildiği bir pazar varsa. Birinde fırsatlar denizindesiniz, diğerinde stresi fırsata çevirirsiniz.
    Direk üretici bulabilsek en güzeli bu, çevremde bir çok tanıdığım var ürünleri getirtip migros, metro vs. satıyor yani Türkiye distribütörü oluyor aslında. Böyle bir şey yapmak da çok mantıklı. Aynı şekilde ürünleri Amazon vb. pazar yerlerinde de satabiliyorsunuz. Fakat bu tarz fabrikalara nasıl ulaşabiliriz bunu bende bilmiyorum. Aracı acentalar var, ürün tedariki yapan uygun fiyatlı bende zamanında çalışmıştım ama üretici olması tabiki bambaşka.
  • 28-08-2024, 20:07:03
    #16
    landcopper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Fabrika derken Faprika.com mu?
    Fabrika dediğim, Fabrika, yani üretimhane. Bir şirket adı değil. şirket tipi.

    Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk üretici bulabilsek en güzeli bu, çevremde bir çok tanıdığım var ürünleri getirtip migros, metro vs. satıyor yani Türkiye distribütörü oluyor aslında. Böyle bir şey yapmak da çok mantıklı. Aynı şekilde ürünleri Amazon vb. pazar yerlerinde de satabiliyorsunuz. Fakat bu tarz fabrikalara nasıl ulaşabiliriz bunu bende bilmiyorum. Aracı acentalar var, ürün tedariki yapan uygun fiyatlı bende zamanında çalışmıştım ama üretici olması tabiki bambaşka.
    1688 gibi siteler fabrikalara ulaşabilmeniz için var. Alım koşulları ve fiyatları listeli. İsterseniz kendiniz ürün tasarımı yapabilirsiniz, isterseniz onlar size tasarım sunabilir.

    Ancak, Türk Gümrüğü ve bu işi Türkiye'de yapma konusunda hiçbir fikrim yok. Ben yurt dışındayım ve yurt dışında mal ürettirip, satıyorum. Gümrük gibi konularda bizi darlamadıkları, aksine, kolaylık sağladıkları için, her şey daha kolay ilerliyor. Türkiye'de süreç nasıldır, hiçbir fikrim yok