Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1688'i de Alibaba'ya çevirmeye çalışıyorlar. Fabrika ile konuştuğunuzdan emin olun.



Türkiye pazarında olmadığım için, al-sat çok başlangıç seviye kalıyor. Al-sat'ı yurt dışında sektöre giriş olarak kullanıp, bir süre sonra ürünün uzmanı olup, daha iyisini üretmek, her zaman daha iyi sonuç veriyor. Kar marjını da iki katına çıkarabiliyorsunuz. Sürekli stok yapabilirsiniz. Ürüne yön verebilirsiniz. Markayı değerlendirip, fiyatlandırmasını daha yukarıya çekebilirsiniz. Özellikle bulunduğunuz ülkede çok büyük bir pazar varsa, ya da kısıtlı ve markaların çekildiği bir pazar varsa. Birinde fırsatlar denizindesiniz, diğerinde stresi fırsata çevirirsiniz.
Direk üretici bulabilsek en güzeli bu, çevremde bir çok tanıdığım var ürünleri getirtip migros, metro vs. satıyor yani Türkiye distribütörü oluyor aslında. Böyle bir şey yapmak da çok mantıklı. Aynı şekilde ürünleri Amazon vb. pazar yerlerinde de satabiliyorsunuz. Fakat bu tarz fabrikalara nasıl ulaşabiliriz bunu bende bilmiyorum. Aracı acentalar var, ürün tedariki yapan uygun fiyatlı bende zamanında çalışmıştım ama üretici olması tabiki bambaşka.