1688'i de Alibaba'ya çevirmeye çalışıyorlar. Fabrika ile konuştuğunuzdan emin olun.
Türkiye pazarında olmadığım için, al-sat çok başlangıç seviye kalıyor. Al-sat'ı yurt dışında sektöre giriş olarak kullanıp, bir süre sonra ürünün uzmanı olup, daha iyisini üretmek, her zaman daha iyi sonuç veriyor. Kar marjını da iki katına çıkarabiliyorsunuz. Sürekli stok yapabilirsiniz. Ürüne yön verebilirsiniz. Markayı değerlendirip, fiyatlandırmasını daha yukarıya çekebilirsiniz. Özellikle bulunduğunuz ülkede çok büyük bir pazar varsa, ya da kısıtlı ve markaların çekildiği bir pazar varsa. Birinde fırsatlar denizindesiniz, diğerinde stresi fırsata çevirirsiniz.
Hocam Fabrika derken Faprika.com mu?