• 02-11-2023, 23:58:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar uzun süredir etsyde aktif olarak satış yapıyorum cok zor dönemlerden geçtim şuan başardığıma inanıyorum bu ciroyu sizinle paylaşmamın sebebi herkez bunu yapabilir sadece pes etmeyin yeterli.
  • 02-11-2023, 23:59:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Başarılar dileriz.
  • 03-11-2023, 00:00:50
    #3
    2 3 aydir araliksiz urun cekimi icerik girisi yapiyotuz. Urunler 40 50 dollar 2 3 siparis var nerede eksiklik acaba?
  • 03-11-2023, 00:01:37
    #4
    başarılar hocam benimde bayadır mağazam var fakat, reklam çıkmıyorum ondan pek giren olmuyor mağazaya bakalım.
  • 03-11-2023, 00:01:59
    #5
    Kendi ürünlerinizi mi satıyorsunuz print on demand tarz şeyler mi hocam yanlış anlamazsanız
  • 03-11-2023, 00:03:09
    #6
    Maşallah inşallah 4 katı olur
  • 03-11-2023, 00:04:30
    #7
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 3 aydir araliksiz urun cekimi icerik girisi yapiyotuz. Urunler 40 50 dollar 2 3 siparis var nerede eksiklik acaba?
    detaylı bilgi için özelden yazabilirsiniz hocam
  • 03-11-2023, 00:05:33
    #8
    Qarani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bilgi için özelden yazabilirsiniz hocam
    Yarin yazayim hocam
  • 03-11-2023, 00:06:14
    #9
    bol kazançlar daha fazlasını da kazanırsınız umarım