mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 3 aydir araliksiz urun cekimi icerik girisi yapiyotuz. Urunler 40 50 dollar 2 3 siparis var nerede eksiklik acaba?
detaylı bilgi için özelden yazabilirsiniz hocam