• 14-10-2020, 13:37:36
    #1
    Yakın zamanda gerçek gelir vergisine tabi bir şirket kurup kapattım. Önümüzdeki iki yıl basit usul de şirket kuramıyormuşum. Şimdi E-ticaret yapmak istiyorum. Vergi sistemi nasıl işliyor ve basit üsulde bu işi yapabilir miyim? Neler yapmam gerekli ?
  • 14-10-2020, 13:41:14
    #2
    Basit usülde E-ticaret yapamazsınız
  • 14-10-2020, 13:49:42
    #3
    Merhaba Hocam. Ben mali müşavirim. Soruların için pm atabilirsin