Yakın zamanda gerçek gelir vergisine tabi bir şirket kurup kapattım. Önümüzdeki iki yıl basit usul de şirket kuramıyormuşum. Şimdi E-ticaret yapmak istiyorum. Vergi sistemi nasıl işliyor ve basit üsulde bu işi yapabilir miyim? Neler yapmam gerekli ?