• 20-07-2015, 15:41:08
    #1
    Herkese merhaba,

    ebay.de üzerinden xbox aldım ve ödemesini banka yoluyla yaptık. ebay üyeliği almanya da yaşayan abimin üzerine ve satıcıya da parayı paypal değil normal banka üzerinden gönderdik. satıcı ürünü hala kargolamamış ve atılan maillere de cevap vermemekte. ürün için kargo süresi 2 iş günüydü ve bugün doluyor. Açıkçası ben satıcıdan kıllanmaya başladım bugün ürünün kargo bilgilerini ulaştırmazsa iade işlemi başlatmak istiyorum.

    Öğrenmek istediğim satış paypal yoluyla yapılmadığı için iade işlemini nasıl başlatmamız gerekiyor, parayı kişinin hesabına havale ile yolladık. Abimin Türkiye'ye gelmesine az süre kaldığı için oyalanmak istemiyorum başka bir cihaz aldırıp getirteceğim. Konu hakkında yardımcı olabilen çıkarsa şimdiden teşekkür ederim.
  • 20-07-2015, 16:01:02
    #2
    -Kesin bilgi değil, öneridir- Ebay ile iletişime geçerek gerekli dekontları yollayın ve ürünün yollanmadığını anlatın. Inşallah çözüm sağlanır.

    Ebay'den ürün almadan önce satıcının profilini inceleyin. Olumsuz yorum puanına ve yorumlara bakın.

    Ben de geçenlerde kulaklık aldım. Satış kaldırılmış ve bana ürün gelmemişti 2 hafta üzerine. Satıcıyla irtibata geçmesem öyle gidecekti para. Irtibat ve iade işlemleri sonucu para hesaba geri geldi. (PayPal üzerinden)

    Benim hesabım PayPal'a tanımlı, ödeme yaparken banka hesabından ödüyorum. En azından resmi bir aracı oluyor. Direk havale ile gönderdin mi böyle sıkıntılar olabiliyor.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 20-07-2015, 16:08:39
    #3
    Satıcı arkadaşın feedback oranı %100 idi benim şanssızlığım sanırım direk hesaba para göndermek paypal kullanmamak. şu kanıya vardım ki kesinlikle türkiye bu konularda çok daha güvenli. Yıllardır gittigidiyordan işlem yaparım iade de asla korkmadım.
  • 20-07-2015, 16:12:06
    #4
    Scacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıcı arkadaşın feedback oranı %100 idi benim şanssızlığım sanırım direk hesaba para göndermek paypal kullanmamak. şu kanıya vardım ki kesinlikle türkiye bu konularda çok daha güvenli. Yıllardır gittigidiyordan işlem yaparım iade de asla korkmadım.
    Gittigidiyor'da, Ebay'ın zaten
    Gittigidiyor'da satıcı biri olarak alıcıya çok hak tanınıyor bu konuda bizim açımızdan kötü

    Ürünü yolluyoruz herhangi bir sorun olduğunda değişim veya iade garantimiz var ama alıcı olumsuz yorum yazıyor hemen hiç iletişime geçmeden. Kargo bir gün gecikiyor; Böyle firma olmaz, bir daha alışveriş yapmayacağım tarzı sanki aylarca ürünü göndermemişiz muamelesi görüyoruz Satıcı olmak çok zor gittigidiyor'da [emoji14]

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 20-07-2015, 19:16:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ebay de satıcı ürünü ödendi olarak işaretlemiş mi. Öyleyse gönderir muhakkak iletişime geçmeyi deneyin.
  • 23-07-2015, 13:04:59
    #6
    meher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ebay de satıcı ürünü ödendi olarak işaretlemiş mi. Öyleyse gönderir muhakkak iletişime geçmeyi deneyin.

    Ürünü aldığım hanımefendi zahmet edip 1 hafta üstüne ürünü bugün göndermiş. Ebay bununla ilgili dönüş yaptı, ilginiz için teşekkür ederim.