Herkese merhaba,
ebay.de üzerinden xbox aldım ve ödemesini banka yoluyla yaptık. ebay üyeliği almanya da yaşayan abimin üzerine ve satıcıya da parayı paypal değil normal banka üzerinden gönderdik. satıcı ürünü hala kargolamamış ve atılan maillere de cevap vermemekte. ürün için kargo süresi 2 iş günüydü ve bugün doluyor. Açıkçası ben satıcıdan kıllanmaya başladım bugün ürünün kargo bilgilerini ulaştırmazsa iade işlemi başlatmak istiyorum.
Öğrenmek istediğim satış paypal yoluyla yapılmadığı için iade işlemini nasıl başlatmamız gerekiyor, parayı kişinin hesabına havale ile yolladık. Abimin Türkiye'ye gelmesine az süre kaldığı için oyalanmak istemiyorum başka bir cihaz aldırıp getirteceğim. Konu hakkında yardımcı olabilen çıkarsa şimdiden teşekkür ederim.