• 07-01-2013, 16:43:24
    #1
    Merhaba konuda bilgisi olan arkadaşlar vardır diye bi yazayım dedim... Bilgisayar açılmıyordu kasayı açtım inceledim bir eksik varmı diye hepsi yerli yerinde kabloyu taktım power düğmesine baktığımda tüm fanlar çalışıyor ekran kartındaki pervane dahil. anakartın dijitalinde FF yazıyor. ama monitörde görüntü yok sorun hangi parçada olabilir ? bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim
  • 07-01-2013, 16:59:43
    #2
    hocam işlemcinin üzerindeki fana elinizle bastırarak restart düğmesine basın birkaç kez deneyin eğer açılırsa işlemcinizi çıkarıp üzerindeki macunu temizleyip kasadaki tozu vs. temizledikten sonra tekrar çok az macun sürüp işlemcinin üzerini kaplayın.Veya açılırken bip sesi çıkartıyorsa ramleri söküp temizleyin büyük ihtimal düzelecektir.
  • 07-01-2013, 18:21:24
    #3
    techtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam işlemcinin üzerindeki fana elinizle bastırarak restart düğmesine basın birkaç kez deneyin eğer açılırsa işlemcinizi çıkarıp üzerindeki macunu temizleyip kasadaki tozu vs. temizledikten sonra tekrar çok az macun sürüp işlemcinin üzerini kaplayın.Veya açılırken bip sesi çıkartıyorsa ramleri söküp temizleyin büyük ihtimal düzelecektir.
    yok hocam bip sesi gelmiyor ve açılmadı bastırarak deneyince sorun işlemcidemi ? fansız çalştırdım bikere çıkardıgımda gayet sıcaktı
  • 07-01-2013, 19:45:05
    #4
    Grafik35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam bip sesi gelmiyor ve açılmadı bastırarak deneyince sorun işlemcidemi ? fansız çalştırdım bikere çıkardıgımda gayet sıcaktı
    hmm anladım hocam öyleyse sorun işlemcide fan soğutmuyor olabilir kaç socket olduğunu öğrenip yeni bir fan alın(eski bilgisayarlar için socket 478 coolmaster bilgisayarcılarda 15-20 lira gittigidyor gibi sitelerde daha uygun ) onun içinde macun da var fanı değişirseniz sorun çözülür sanıyorum.
  • 07-01-2013, 20:10:37
    #5
    techtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm anladım hocam öyleyse sorun işlemcide fan soğutmuyor olabilir kaç socket olduğunu öğrenip yeni bir fan alın(eski bilgisayarlar için socket 478 coolmaster bilgisayarcılarda 15-20 lira gittigidyor gibi sitelerde daha uygun ) onun içinde macun da var fanı değişirseniz sorun çözülür sanıyorum.
    bi test ettireyim en iyisi tanıdıga götürüp bilgisayar benim değil 2 gb ram 512 ekran kartlı bayadır duran bi bilgisayar öyle internette gezerken kullanıyordum neyseki asıl bilgisayara bişey olmadı saolun tavsiyeleriniz için deniyeceğim