Merhaba konuda bilgisi olan arkadaşlar vardır diye bi yazayım dedim... Bilgisayar açılmıyordu kasayı açtım inceledim bir eksik varmı diye hepsi yerli yerinde kabloyu taktım power düğmesine baktığımda tüm fanlar çalışıyor ekran kartındaki pervane dahil. anakartın dijitalinde FF yazıyor. ama monitörde görüntü yok sorun hangi parçada olabilir ? bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim