• 02-01-2013, 16:04:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar geçen hafta fiberoptik alt yapı çalışması yaptılar.. ADSL ışığı yanıyor ama nete giremiyorum.. Doping adsl aradım sorun yok şuan giriş yapmışsınız diyorlar.. Acaba modem mi değiştirmem gerekiyor ? Yada ne yapmam gerekiyor ?
  • 02-01-2013, 16:09:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    netin fiberse modem lazım
  • 02-01-2013, 16:12:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    modem değiştirmeniz gerek. vdsl diye biliyorum.
  • 02-01-2013, 16:18:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    benim net fiber falan değil.. Eski hat. Modemin ışıklar yanıyor ama saatin yanında interneterşiminiz yok mesajı çıkıyor
  • 02-01-2013, 17:31:27
    #5
    modemini kapat bir süre bekle daha sonra tekrar aç eğer dns kullanıyorsan onu da kaldır herhangi bir düzelme olmazsa modemini sıfırla sonra int. bilgilerini tekrar gir modeme öyle dene ikisinden biri işe yarar. Ancak yine de olmuyorsa ya pc'nde yada internet hattın da sorun var demektir.
  • 17-01-2013, 10:40:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Soruyu sormuşum ama çözümü yazmayı unutmuşum.. Sabit ip kullandığım için yeni santraldan ip alamamışım.. Sabit ip silindi bağlantı sağlandı sonra tekrar sabitlendi..