Arkadaşlar geçen hafta fiberoptik alt yapı çalışması yaptılar.. ADSL ışığı yanıyor ama nete giremiyorum.. Doping adsl aradım sorun yok şuan giriş yapmışsınız diyorlar.. Acaba modem mi değiştirmem gerekiyor ? Yada ne yapmam gerekiyor ?