• 01-11-2007, 14:45:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam arkadaşlar bi arkadaşımın üzeri isteğine konuyu açıyorum.Pc ye format atıldı.Modemi tekrar kurmaya kalktıgımızda ethernet kartını okumadıgı için modemi göremiyor.Bu sorunu nasıl çözebiliriz.Modemi nasıl okutabiliriz.
  • 01-11-2007, 14:54:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Modemde bir ayar yapmanıza gerek yok. Modem ayarlarını hiç kurcalamayın ve reset atmayın.

    Ethernet kartını pc görmüyor ise yapacak tek şey modemin usb portu varsa oradan bağlantıyı sağlamak ve ethernet driverini indirmek.
  • 01-11-2007, 14:57:56
    #3
    tolgahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemde bir ayar yapmanıza gerek yok. Modem ayarlarını hiç kurcalamayın ve reset atmayın.

    Ethernet kartını pc görmüyor ise yapacak tek şey modemin usb portu varsa oradan bağlantıyı sağlamak ve ethernet driverini indirmek.
    +¹²³





  • 01-11-2007, 15:07:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tolgahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemde bir ayar yapmanıza gerek yok. Modem ayarlarını hiç kurcalamayın ve reset atmayın.

    Ethernet kartını pc görmüyor ise yapacak tek şey modemin usb portu varsa oradan bağlantıyı sağlamak ve ethernet driverini indirmek.
    ethernet kartı driverlerini nereden bulabiliriz.Tüm parçalar anakarta bağlı onboardlıkmış bu arada.
  • 01-11-2007, 15:09:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Anakartın modelini verirseniz yardımcı olurum.

    kasayı açınca anakartın üzerinde mutlaka biryerler yazar. veya pc yi alırken aldığınız anakart cd sinde de bulabilirsiniz.
  • 01-11-2007, 15:52:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    anakartın markası msi model gereklimi
  • 01-11-2007, 16:02:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MSI -- MICRO-STAR INT'L CO., LTD.
  • 02-11-2007, 21:45:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler hocam ilgilendiğin için indirip bir kuralım bakalım işe yarar umarım.