Selam arkadaşlar bi arkadaşımın üzeri isteğine konuyu açıyorum.Pc ye format atıldı.Modemi tekrar kurmaya kalktıgımızda ethernet kartını okumadıgı için modemi göremiyor.Bu sorunu nasıl çözebiliriz.Modemi nasıl okutabiliriz.