• 29-09-2012, 05:45:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamun aleyküm arkadaşlar. İki gün önce kendime aldığım samsung Np300v5a-s08tr laptoptan iki günde soğudum.. Bilgisayar çok yavaş çalışıyor. Kurulu sistem ve Özellikleri şu şekilde.

    Windows 7 Home Premium 64 bit
    Intel® Core™ i7 İşlemci2670QM (2,20 GHz, 6 MB L3 Cache)
    NVIDIA® GeForce® GT 520MX Graphics, Optimus™ teknolojisi 1 GB gDDR3
    4 GB DDR3 Sistem Belleği 1 333 MHz (4 GB x 1)

    Bu bilgisayar çok ram yiyor bakın şuanda sadece r10 açık resimdeki kadar ram tüketiyor. http://d1209.hizliresim.com/11/x/dh6fp.jpg bu normal birşey mi yada neler yapabilirim ? Şimdiden yardımcı olan herkese teşekkür ederim.
  • 29-09-2012, 05:50:57
    #2
    HDD rpm ise yavaşlama olur hocam bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum.
  • 29-09-2012, 16:11:49
    #3
    Bilgisayar iyi hoş da işlemler bölümüne bakarsanız bilgisayar'da 97 adet işlem çalışıyor. Tavsiyem eğer laptop'u aldığınız da işletim sistemi içinde yüklü olarak geldiyse içinde ıvır zıvır sürüyle şey vardır. Kendiniz temiz bir format atıp sadece kullanacağınız programları yüklerseniz bu sorun ortadan kalkacaktır.
  • 30-09-2012, 04:36:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HDD rpm ise yavaşlama olur hocam bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum.
    Evet hocam hdd dediğiniz gibi.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:36:28 -->-> Daha önceki mesaj 04:34:06 --

    hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar iyi hoş da işlemler bölümüne bakarsanız bilgisayar'da 97 adet işlem çalışıyor. Tavsiyem eğer laptop'u aldığınız da işletim sistemi içinde yüklü olarak geldiyse içinde ıvır zıvır sürüyle şey vardır. Kendiniz temiz bir format atıp sadece kullanacağınız programları yüklerseniz bu sorun ortadan kalkacaktır.
    Evet bilgisayarı aldığımda içinde sistem kuruluydu galiba dediğiniz gibi yapmam lazım. Teşekkür ederim ilginiz için.