Selamun aleyküm arkadaşlar. İki gün önce kendime aldığım samsung Np300v5a-s08tr laptoptan iki günde soğudum.. Bilgisayar çok yavaş çalışıyor. Kurulu sistem ve Özellikleri şu şekilde.
Windows 7 Home Premium 64 bit
Intel® Core i7 İşlemci2670QM (2,20 GHz, 6 MB L3 Cache)
NVIDIA® GeForce® GT 520MX Graphics, Optimus teknolojisi 1 GB gDDR3
4 GB DDR3 Sistem Belleği 1 333 MHz (4 GB x 1)
Bu bilgisayar çok ram yiyor bakın şuanda sadece r10 açık resimdeki kadar ram tüketiyor.
http://d1209.hizliresim.com/11/x/dh6fp.jpg bu normal birşey mi yada neler yapabilirim ? Şimdiden yardımcı olan herkese teşekkür ederim.