• 03-09-2012, 20:11:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar;

    Uzman bilgisayarcıdan bir konu yardım istiyorum.

    Sorunumuz arkadaşımın bir apartı var fakat modem 15 veya 20 kullanıcı sonra kimse internete giremiyor.

    Bununla ilgili sizce ne yapmamız lazımdır.

    Apartda 70 daire var ve 70x2=140 kullanıcıyı kaldıracak bir veya kablosuz güçlendirici varmıdır.

    Bilgisi olan ve bilgisayarcı arkadaşların yorumunu bekliyorum.

    iyi forumlar.
  • 03-09-2012, 20:13:48
    #2
    Kablosuz modeminizin dağıttığı ip scope'si sınırlıdır. Modem arayüzünden bu ip havuzu arttırılabilir..
  • 03-09-2012, 20:15:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kenshin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kablosuz modeminizin dağıttığı ip scope'si sınırlıdır. Modem arayüzünden bu ip havuzu arttırılabilir..
    Anladım peki benim modemin ana dağıtıcısını aradım.

    Fakat modemin 15 veya 20 kullanıcı ile sınırlıdır dedi.

    Bunun için başka neler yapabilirim.
  • 03-09-2012, 20:17:57
    #4
    ProjeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım peki benim modemin ana dağıtıcısını aradım.

    Fakat modemin 15 veya 20 kullanıcı ile sınırlıdır dedi.

    Bunun için başka neler yapabilirim.
    Tam olarak probleminizin ne olduğunu malesef anlayamıyorum. Yaşadığınız problemi daha açık belirtirseniz yardımcı olmaya çalışayım..
  • 03-09-2012, 20:19:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kenshin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak probleminizin ne olduğunu malesef anlayamıyorum. Yaşadığınız problemi daha açık belirtirseniz yardımcı olmaya çalışayım..
    Pm attım.