Merhabalar;
Uzman bilgisayarcıdan bir konu yardım istiyorum.
Sorunumuz arkadaşımın bir apartı var fakat modem 15 veya 20 kullanıcı sonra kimse internete giremiyor.
Bununla ilgili sizce ne yapmamız lazımdır.
Apartda 70 daire var ve 70x2=140 kullanıcıyı kaldıracak bir veya kablosuz güçlendirici varmıdır.
Bilgisi olan ve bilgisayarcı arkadaşların yorumunu bekliyorum.
iyi forumlar.
Kablosuz Kullanıcı Sınırlama ve Çoğaltma
4
●3.414
- 03-09-2012, 20:15:12Üyeliği durdurulduAnladım peki benim modemin ana dağıtıcısını aradım.Kenshin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat modemin 15 veya 20 kullanıcı ile sınırlıdır dedi.
Bunun için başka neler yapabilirim. - 03-09-2012, 20:17:57Tam olarak probleminizin ne olduğunu malesef anlayamıyorum. Yaşadığınız problemi daha açık belirtirseniz yardımcı olmaya çalışayım..ProjeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle