Merhabalar;
Uzman bilgisayarcıdan bir konu yardım istiyorum.
Sorunumuz arkadaşımın bir apartı var fakat modem 15 veya 20 kullanıcı sonra kimse internete giremiyor.
Bununla ilgili sizce ne yapmamız lazımdır.
Apartda 70 daire var ve 70x2=140 kullanıcıyı kaldıracak bir veya kablosuz güçlendirici varmıdır.
Bilgisi olan ve bilgisayarcı arkadaşların yorumunu bekliyorum.
iyi forumlar.