• 23-05-2006, 04:18:03
    #1
    Misafir
    Ya makine inim inim inliyor. Böyle bir fan sesi yok. Acayip rahatsız olmaya başladım havaların ısınmasıyla beraber sanki yanımda kamyon çalıştırıp bırakmışlar gibi paso fan sesi var. Ses taaa mutfağa gidiyor. Müziksiz oturulmuyor içeride. Ben bunun sesini nasıl kesebilirim. Fanı sök gibi espriler yapmayınız.
  • 23-05-2006, 04:19:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    üzerindeki bandı açıp yağlamak gerekiyor demekki
  • 23-05-2006, 04:44:43
    #3
    Misafir
    Gerçekten faydalı olurmu? Ya ne bilim hiç açıp yağlamadımda şimdiye kadar. İkinci bir fan daha takmayı düşünüyordum aslında. Belki tam olarak soğutmuyordur diye daha fazla enerji harcayıp daha fazla yoruluyordur diye düşünüyordum.
  • 23-05-2006, 04:51:25
    #4
    fanın ömrü dolmuş olabilir değiştir bence ... bi de kalitesiz fan almanı önermem çok ses yapıyor ve soğutmuyorlar..
  • 23-05-2006, 06:20:26
    #5
    Al bi coolermaster rahatla
  • 23-05-2006, 09:46:33
    #6
    Misafir
    Bilgisayarı açmaya üşeniyorsan, kasanın üstüne güzelce bir yumruk at, ses falan gelmez

    arada bir açıp tozunu falan silmek gerekiyor bilgisayarın, ses gelmesinin esas nedeni bu olabilir.
  • 23-05-2006, 10:56:10
    #7
    ben ne yaptım bılıyormusun bu sesın gelmesı fanın gobegının yalama olmasından kaynaklanıyor gobek saga sola carouyor onu etıketının uzerınden ıgne batırdım paralel olarakogle bıraktım sustu denebak oluyor
  • 23-05-2006, 13:04:10
    #8
    O fanın ömrü bitmiştir. Yağlama falan sesi keser ama sık sık yağlaman gerekir bu sefer de. Harbiden git coolermaster al paşa paşa soğutsun, bağırıp çağırmasın
  • 23-05-2006, 13:51:32
    #9
    Eger işlemcin intel ise ve üzerideki fan orjinalse en kısa sürede git degiştir.
    intel işlemci maliyetini aşağı çekmek için fanları olabildigince dandik yapmaya başladığını ve türkiyeyede bu ürünlerin geldiğini söyledi bilgisayarcım.
    ben pek ihtimal vermedim, koskoca intel bunu niye yapar dedim ama harbidende öyleymiş.işlemcinin ısısı artmaya başlayınca, fan sesi acayip artıyor.özellikle yüksek işlem gücü gerektiren bir uygulama yaptığınızda
    fan acayip ses çıkartıyor.Havaların ısınması ile birlikte işlemci ısısı dahada artmaya başladı.Gittim 35milyona bakır alaşımlı yeni bir fan aldım.cillop gibi oldu. boşuna yağlamakla temizlemekle ugraşma.Fan kökten arızalı