Ya makine inim inim inliyor. Böyle bir fan sesi yok. Acayip rahatsız olmaya başladım havaların ısınmasıyla beraber sanki yanımda kamyon çalıştırıp bırakmışlar gibi paso fan sesi var. Ses taaa mutfağa gidiyor. Müziksiz oturulmuyor içeride. Ben bunun sesini nasıl kesebilirim. Fanı sök gibi espriler yapmayınız.