• 25-11-2010, 03:57:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,
    Bilgisayarımın anakart ve işlemcisini yaktıktan sonra anakart, işlemci ve ekran kartı aldım. Şuan eksik olarak gördüğüm ram ve psu var. Ancak ikisini aynı anda almaya bütçem müsade etmediğinden sırayla almam gerekiyor. Sizce hangisini alırsam daha çok faydasını görürüm ?

    Sistemin şuanki hali;
    İşlemci Core 2 Duo e8400 3.0ghz
    Anakart Asus p5g41c-m lx
    E.Kartı GeForce 9500gt 1gb 128bit
    Ram Kingston 2gb 667mhz
    Psu 230w
  • 25-11-2010, 15:21:23
    #2
    psu düşük 300 W ve üstünü düşün

    Anakartın DDR3 Ram desteklıyor sanırım DDR3 ram öneririm ama DDR2'ye gore fiyatı biraz pahalı
  • 25-11-2010, 18:51:50
    #3
    Evet ram hakkında bilgim var hocam. Teşekkürler yorumunuz için.
    Ram olarak 4gb tek modül almayı planlıyorum zaten. Ancak dediğim gibi önceliği hangisine vermeliyim onu bilemedim.
    Psu olarak marka model önerilerinizide bekliyorum arkadaşlar.