Merhaba arkadaşlar,
Bilgisayarımın anakart ve işlemcisini yaktıktan sonra

anakart, işlemci ve ekran kartı aldım. Şuan eksik olarak gördüğüm ram ve psu var. Ancak ikisini aynı anda almaya bütçem müsade etmediğinden sırayla almam gerekiyor. Sizce hangisini alırsam daha çok faydasını görürüm ?
Sistemin şuanki hali;
İşlemci Core 2 Duo e8400 3.0ghz
Anakart Asus p5g41c-m lx
E.Kartı GeForce 9500gt 1gb 128bit
Ram Kingston 2gb 667mhz
Psu 230w