• 19-10-2010, 22:20:20
    #10
    birde Laptop'u sıfır aldım arkadaşlar. Sony Vaoi.
    Acaba CD falan vermişler midir? ben hatırlamıyorum şimdi :S
  • 19-10-2010, 22:24:02
    #11
    Cd vermişlerdir fakat vista vermişlerdir. Vista'da cd'den bilgisayarı açma var mı bilmiyorum
    Ben geçen bilgisayarımın arkasını açtım ramlerde sorun vardı yerlerini değiştim (Laptop) sonra içini temizledim baktım hala sorun var garantisi vardı garantiye yolladım. Asuslarda arkasını açmakla birşey olmuyor yani garantisi devam ediyor. Sony aynı sistemde mi çalışıyor bilmiyorum. Eğer aynı sistemde çalışıyorsa aç arkasını çıkar harddiski yada www.notebook.gen.tr adresinden yardım ederler sana.
  • 19-10-2010, 22:27:45
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde XP CD'si var. Bunu kullanmam mı gerekiyor?
    nasıl olack anlatırmısn hocam?
    http://tinyurl.com/3yotpx7
    hadi kolay gelsin (: takıldığın biryer olursa yardımcı olurum kullanımı son derece basittir