Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimde XP CD'si var. Bunu kullanmam mı gerekiyor?
nasıl olack anlatırmısn hocam?
http://tinyurl.com/3yotpx7
hadi kolay gelsin (: takıldığın biryer olursa yardımcı olurum kullanımı son derece basittir