• 28-09-2010, 21:11:47
    #1
    Merhabalar,
    Wi-fi konusunda çok bilgi açığım var sayenizde bu açığı kapatabilirim umarım.
    Öncelikle tp-link TL-WA5110G modelini satın aldım.

    Çözemediğim,
    Access Point
    Client
    Repeater
    Universal Repeater
    Bridge (Point to Point)
    Bridge (Point to Multi-Point)

    seçenekleri mevcut fakat ne işe yaradıklarını tam çözemedim. Bunları kısaca özetleyebilir misiniz? Birinde *** ile ağa bağlayıp, kablosuz yayın sağlayabildim. Birinde ise kablosuz bir ağa bağlanıp *** ile nete erişim sağlayabildim. Benim istediğim kablosuz bir yayını alıp bana kablosuz olarak yayın yapması. Ana dağıtıcı wpa-psk şifreleme tekniğini kullanıyor. Hangi seçeneği seçmeliyim?
    Teşekkürler
    Emre
  • 28-09-2010, 22:27:33
    #2
    Ben de pek bilgili değilim ama Repeater veya Universal Repeater istediğinizi yapması lazım.