Merhabalar,
Wi-fi konusunda çok bilgi açığım var sayenizde bu açığı kapatabilirim umarım.
Öncelikle tp-link TL-WA5110G modelini satın aldım.
Çözemediğim,
Access Point
Client
Repeater
Universal Repeater
Bridge (Point to Point)
Bridge (Point to Multi-Point)
seçenekleri mevcut fakat ne işe yaradıklarını tam çözemedim. Bunları kısaca özetleyebilir misiniz? Birinde *** ile ağa bağlayıp, kablosuz yayın sağlayabildim. Birinde ise kablosuz bir ağa bağlanıp *** ile nete erişim sağlayabildim. Benim istediğim kablosuz bir yayını alıp bana kablosuz olarak yayın yapması. Ana dağıtıcı wpa-psk şifreleme tekniğini kullanıyor. Hangi seçeneği seçmeliyim?
Teşekkürler
Emre