
60KB'den yukarı çıkamadım. Şimdi tarifeleri tekrar 8MBit'e çektiklerinde sanırım benim hızım tekrar 8MBit olacak. Acaba tekrar kopmalar yaşarmıyım ? Modemi 1.5 - 2 sene önce aldım. Acaba desteklemediğinden mi kopmalar meydana geldi ? Bir teknoloji forumunda sinyal düzenlemenizi yaptırın demişlerdi. Ama TTNet direk olarak hızımı 1MBit'e sabitledi.
Kısaca modemim henüz yeni sayılır, acaba TTNet'in bulunduğum bölgede ki altyapısı yetersiz olduğunda mı tam hızı kullanamadım yoksa modemim dandik olduğundan 8MBit kullanmam mümkün değil mi ?
Bilgilendirirseniz sevinirim, teşekkürler.