• 18-08-2010, 18:50:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar arkadaşlar...

    HP dv6000 marka laptopumda Windows 7 yüklü.
    Biglisayarımla çalışırken günde 1-2 kere mavi ekran hatası veriyor.
    Ekranın üstünde "DRIVER_POWER_STATE_FAILURE" hatası yazıyor.

    Ne yapmamı önerirsiniz?

  • 14-09-2010, 11:22:02
    #2
    dostum bu hatayı bikaç defa verdiyse, yazıda da belirttiği gibi formatlaman gerek... windows 7 den çok çektim ben XP forever
  • 14-09-2010, 11:27:37
    #3
    bu yazıyı baya önceden yazmışsın tarhine bakmadım ama 5. sırada falandı sayfada :S neyse
  • 14-09-2010, 14:48:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    OnnR_dsgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum bu hatayı bikaç defa verdiyse, yazıda da belirttiği gibi formatlaman gerek... windows 7 den çok çektim ben XP forever
    Formatlamayı denedim, hep aynı hatayı verdi..


    Bir arkadaş driver güncellememi önerdi, güncelledim. O zamandan beri mavi ekran hatası gelmedi. Hadi bismillah.