Merhabalar arkadaşlar...

HP dv6000 marka laptopumda Windows 7 yüklü.
Biglisayarımla çalışırken günde 1-2 kere mavi ekran hatası veriyor.
Ekranın üstünde "DRIVER_POWER_STATE_FAILURE" hatası yazıyor.

Ne yapmamı önerirsiniz?