http://forum.pocketpc.gen.tr/index.php?topic=12434.0
Burada böyle bir program paylaşılmış ancak program vista ve windows 7 uyumu istiyor sanırım..
Bu programı nasıl çalıştırabilirim elinde olan varmı?
Bilgisayarı Wi-fi Ye çevirme
7
●3.168
- 29-06-2010, 20:17:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bi de programın adını yazsaymışlar tam olacaktı.
- 29-06-2010, 21:20:07Üyeliği durdurulduhey genç: http://www.connectify.me/ bulabilirsen rephitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bulamazsan - rep şaka bir yana rep veriyorum dostum..
- 29-06-2010, 21:24:44Üyeliği durdurulduama ayıb oluyor ne yani şimdi sen küçük emrah gibisin bir vistan bile olmadımı diyorsunkasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2010, 21:32:19Vistada Denemedim win7 veya server 2008 iştedi terbisis vistadan kalkar win7 ye geçerim birazdan o zaman denerim :d hocamCadde06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bulamazsan - rep şaka bir yana rep veriyorum dostum..