• 29-06-2010, 19:59:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://forum.pocketpc.gen.tr/index.php?topic=12434.0

    Burada böyle bir program paylaşılmış ancak program vista ve windows 7 uyumu istiyor sanırım..

    Bu programı nasıl çalıştırabilirim elinde olan varmı?
  • 29-06-2010, 20:06:36
    #2
    ya evet masaüstü pc leri wifi yapmak istiyorum bende kullanan var mı bu prg mı?
  • 29-06-2010, 20:17:05
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bi de programın adını yazsaymışlar tam olacaktı.
  • 29-06-2010, 21:20:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi de programın adını yazsaymışlar tam olacaktı.
    hey genç: http://www.connectify.me/ bulabilirsen rep bulamazsan - rep şaka bir yana rep veriyorum dostum..
  • 29-06-2010, 21:23:43
    #5
    vistada da kabul etmi win7 geçince denerim :d
  • 29-06-2010, 21:24:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vistada da kabul etmi win7 geçince denerim :d
    ama ayıb oluyor ne yani şimdi sen küçük emrah gibisin bir vistan bile olmadımı diyorsun
  • 29-06-2010, 21:29:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    çok akıllıca ilerde lazım olabilir
  • 29-06-2010, 21:32:19
    #8
    Cadde06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama ayıb oluyor ne yani şimdi sen küçük emrah gibisin bir vistan bile olmadımı diyorsun
    Vistada Denemedim win7 veya server 2008 iştedi terbisis vistadan kalkar win7 ye geçerim birazdan o zaman denerim :d hocam