Konu
Bilgisayarı Wi-fi Ye çevirme
29-06-2010, 21:32:19
#8
kasirga098
Cadde06 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ama ayıb oluyor ne yani şimdi sen küçük emrah gibisin bir vistan bile olmadımı diyorsun
Vistada Denemedim win7 veya server 2008 iştedi terbisis vistadan kalkar win7 ye geçerim birazdan o zaman denerim :d hocam